AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 

My dear diary...

In jos 
AutorMesaj
Jennifer Helena Koreea
Admin
Admin

Reputatie : 37
Data de inscriere : 05/11/2010
Varsta : 24
Localizare : Paris, Franta

MesajSubiect: My dear diary...   Mier Dec 29, 2010 10:48 am

Draga jurnalule,

Nu ma intreba de ce iti scriu chiar acum, de ce nu am scris si prin primele zile de scoala. Chiar nu stiu. Sau poate, da, ar fi un raspuns: nu am avut timp. Nici nu sti cat de extraordinara este scoala asta, cat de extraordinare sunt orele, cat de extraordinari sunt profesorii si noii mei prieteni si, de ce nu, cat de extraordinara sunt eu, eu care am trecut prin atatea peripetii. De cand am ajuns aici am avut parte de cele mai tari momente din viata mea, insa nu puteam face nimic fara...

- Iar scri in jurnal, Jenny? Credeam ca ai cu scrisul de mult! imi spuse Izzy apropiindu-se incet de patul meu.
- Pai, sti tu, cateodata simti nevoia sa scri, indiferent daca ceea ce scri are sens sau nu... i-am raspuns eu melancolic.
- Incepi din nou sa faci pe poeta cu mine? ma intreba sarcastica Iz si arunca o perna mare si turcoaz in mine.
Am ras amandoua. Si ce incepu apoi? - ce altceva decat o bataie cu perne!
- Stii... poate nu e o idee atat de rea sa scri intr-un jurnal! imi spuse zambind Izzy si se tranti in patul ei, luandu-si jurnalul de culoare roz si pixul ei violet preferat.

Deci unde ramasesem? Ah, da! Nu puteam face nimic fara Izzy - ei ii datorez totul. Ea a facut fiecare secunda petrecuta aici speciala - si de aceea vreau sa ii multumesc...

- Hey, Izzy! am strigat-o eu.
- Da?
- Mersi!
- Pentru ce? m-a intrebat ea amuzata.
- Pentru... pentru tot!

Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.fictionmagic.wordpress.com
Jennifer Helena Koreea
Admin
Admin

Reputatie : 37
Data de inscriere : 05/11/2010
Varsta : 24
Localizare : Paris, Franta

MesajSubiect: Re: My dear diary...   Joi Dec 30, 2010 1:56 pm